Facebook LinkedIn RSS Twitter
Sibon_0001_Banner-singpro
Leader 1

Nieuwe huisstijl Aer Lingus

Nieuwe huisstijl Aer Lingus Aer Lingus heeft een nieuwe huisstijl. De nieuwe stijl moet de airline als een modern en hedendaags Iers merk op de wereldkaart zetten, aldus de Ierse luchtvaartmaatschappij.

Klavertje drie

De nieuwe huisstijl komt 20 jaar nadat de laatste keer het merk vernieuwd werd. Het bekende klavertje drie, de ‘shamrock’, het symbool voor Ierland, is bewaard gebleven. Wel is het klavertje iets veranderd waarmee dynamiek en snelheid gesymboliseerd moet worden. De hartvormige blaadjes staan voor de warmte en gastvrijheid van het merk.

Op het eerste toestel is te zien dat de dominante kleur wit is. Enkel de staart bevat een kleur en het groene klavertje. De vloot wordt tot en met 2023 uitgebreid van 17 naar 30 vliegtuigen.

(bron: Upinthesky)

Lid worden? Of adverteren?

Laat u door ons terugbellen.

283x236_blok__Custom_
Y_190109_S_P19-Banner-283x236px-Registreer
web-banner-VSBN

Poll

Is de invloed van vakanties van opdrachtgevers van invloed?

zzsignplein_logo2
Lees online!

Lees Signpro Online!

Zoeken in eerdere edities? Bekijk ze hier

Aanmelden bij signpro.nl