Facebook LinkedIn RSS Twitter
Sibon_0001_Banner-singpro
Leader 1

MetroWrapz wint titel 2018 King of the Wrap World

MetroWrapz wint titel 2018 King of the Wrap World van Avery DennisonAvery Dennison maakt bekend dat MetroWrapz uit Hollywood, Florida de titel "King of the Wrap World" krijgt voor zijn Mission Flyer 2.0 voertuigwrap. De bekroning van de nieuwe kampioen van de "Wrap Like A King" -uitdaging vond plaats in de Avery Dennison-stand op de SEMA-show 2018 in Las Vegas.

"De aandacht voor detail in dit project legde de lat hoger dan welke wrap die we ooit hebben gemaakt", zegt Bruno Dede, president van MetroWrapz. "We gebruikten Chrome-film met een matte laminering."

MetroWrapz gebruikte Avery Dennison Supreme Wrapping Film, MPI 1105 met digitale overlaminaten en Conform Chrome om een ​​op oorlogsvliegtuigen geïnspireerde voertuigwrap te creëren. De 2015 Dodge Challenger Hellcat die voor de wrap werd gebruikt, is van Technisch Sergeant Romeo Peart en het ontwerp was gebaseerd op het P51 Mustang-vliegtuig uit de Tweede Wereldoorlog dat door de Tuskegee-vliegeniers werd gebruikt. De volledige wagenwikkel omvatte deuren, deurstijlen, onder de motorkap, in de motorruimte en onder de kofferklep.

Jurering

Een panel van experts uit de industrie beoordeelde elke inzending voor het kiezen van Regional Wrap Kings, Continent Wrap Kings en de finale "King of the Wrap World". De 2018 Challenge-juryleden zijn Justin Pate, Myles Kovacs, Jun Kinoshita, Mark Richardson, Alain Carcat, Molly Waters , Peter Wright en Marco Kimme.

De andere continentale finalisten in de competitie - gekozen uit regionale finalisten - waren Funkeefish (VK), WrapStyle Korea (Korea) en Fingerprint Signs (Australië). Inzendingen werden beoordeeld op visuele transformatie (verschil tussen de voor en na foto's ingediend); kwaliteit en vaardigheidsniveau van installatie; algemene publieke uitstraling; en aantrekkingskracht en uniciteit van het ontwerp.

MetroWrapz won “KING OF THE WRAP WORLD” titel in een extreem concurrerend veld, aldus Avery. De winnaar van de wedstrijd van Avery Dennison krijgt prijzenpakket omvat een gepersonaliseerde Wrap Like a King-trofee, $ 1.000 aan cadeaubonnen, een Race Ramp-product, een verscheidenheid aan promotie- en marketingtools en exposure via de Avery Dennison-website en sociale media. Het volledige prijzenpakket voor de "King of the Wrap World" wordt geschat op bijna $ 5.000.

Alle 2018 vermeldingen en informatie over de producten van Avery Dennison zijn te vinden via avydn.co/WLAK2018.

Continentale winnaars:
Europa - "Barnfind 66" door @Funkeefish
Noord-Amerika - "Mission Flyer 2.0" door @MetroWrapz
Noord-Azië - "Tank Ray" door @WrapStyle Korea
Australië + Nieuw-Zeeland - "Barn Find 24/7" door @Fingerprint Signs

Regionale winnaars:
Europa Noord - "Barnfind" door @Funkeefish
Europe Central - "Dynamic Truck" door @SIGNal Wrapping
Europa Zuid - "Formula-e Gen2" door @ S & C Creative Agency
Oost-Europa en MENA - "Toyota Wrap Cruiser" door @WrapStyle Zlin
Noord-Amerika Oost - "VooDoo S6 SteamPunk SpaceShip" door @VooDoo Vinyl Wrap
Noord-Amerika Midwest - "Boba Fett" door @Auto Trimmers
Noord-Amerika Centraal - "Republic Tattoo" door @GraphicsGuys
Noord-Amerika Zuid - "Mission Flyer 2.0" door @MetroWrapz
Noord-Amerika West - "Gold Rush Rally" door @EMWRAPS
Noord-Amerika Canada - "The Warrior" door @Canadian Wrap Masters

Lid worden? Of adverteren?

Laat u door ons terugbellen.

web-banner-VSBN

Poll

Stagiares

zzsignplein_logo2
Lees online!

Lees Signpro Online!

Zoeken in eerdere edities? Bekijk ze hier

Aanmelden bij signpro.nl